Telefoonnummer 085 - 21 07 000
Mijn EasyDesk


Agendabeheer

Veel van onze klanten kiezen naast telefoonservice ook voor agendabeheer.

Onze ervaren medewerkers staan uw klanten te woord, terwijl zij inloggen in uw elektronische agenda. Enkele voorbeelden van agendasystemen waar wij momenteel mee werken zijn Prosoftware, James, Intramed en Outlookagenda. Vooral voor paramedici als podotherapiepraktijken, fysiotherapeuten, psychologenpraktijken en hypnotherapiepraktijken blijkt uitbesteding van agendabeheer een oplossing. Inmiddels maken ook tandartspraktijken, mondhygiënisten en pedicures steeds vaker gebruik van deze dienst.

U en uw medewerkers hoeven nooit meer een behandeling te onderbreken. Wij beheren uw agenda en de gesprekgegevens worden voor u genoteerd. Uw klanten merken niet dat zij door een extern bureau te woord worden gestaan. EasyDesk werkt uitsluitend met vaste, zorgvuldig geselecteerde en getrainde medewerkers.

Daarnaast zijn wij ook al helemaal klaar voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Contactgegevens

Emmastraat 21d
4811 AE Breda

T 085 - 21 07 000

www.easydesk.nl
info@easydesk.nl

KvK 64676935
BTW 85.57.74.642
Bank NL83INGB0661601382