Telefoonnummer 085 - 21 07 000
Mijn EasyDesk


Administratieve ondersteuning

EasyDesk kan ook in administratieve handelingen en secretariële ondersteuning veel voor u betekenen. Voor een groot aantal van onze klanten fungeren wij als kantoor op afstand. Wij verzorgen juist die dingen die bij u makkelijk op het bureau blijven liggen. Door het werken met formats, die wij in overleg met onze klanten op maat samenstellen, zijn de werkzaamheden steeds overzichtelijk. Enkele voorbeelden: het bevestigen van abonnementen of afspraken, het adresseren en verzenden van mailings.

 

Inlogsysteem met persoonlijk code

Alle gegevens van het telefoongesprek worden direct ingevoerd in het EasyDesk inlogsysteem waarvoor u een code ontvangt. U kunt dus op ieder moment van de dag uw ‘gemiste’ gesprekken inzien. Onze medewerkers kunnen de inhoud van de gesprekken noteren, online agenda’s beheren, abonnementenadministraties voeren en doorverbinden. Per e-mail of sms kunnen wij gegevens direct aan u doorsturen. Met EasyDesk wordt uw telefoon dus altijd opgenomen. Waar u ook bent en wat u ook doet.

 

Verschillende abonnementen

Omdat niet ieder bedrijf hetzelfde is, biedt EasyDesk verschillende abonnementen in antwoordservices. De wijze van beantwoorden en de taken die onze medewerkers krijgen wanneer ze uw telefoon beantwoorden, bepaalt u zelf. De identiteit van uw bedrijf wordt bij ons dus voortgezet. Uw klanten weten niet dat zij spreken met een externe telefoniste. Hierdoor behoudt u de professionele uitstraling die u wenst en loopt u geen nieuwe of bestaande klanten mis.

Contactgegevens

Emmastraat 21d
4811 AE Breda

T 085 - 21 07 000

www.easydesk.nl
info@easydesk.nl

KvK 64676935
BTW 85.57.74.642
Bank NL83INGB0661601382